وضعیت سئو در سال ۲۰۱۸ نتایج غنی اینجا هستند

برخی از سنت‌ها باید در هر شرایطی باقی بمانند، این موضوع به وضعیت سئو در سال ۲۰۱۸ نیز مربوط می‌شود. اما با وجود این قضایا همواره برخی بروزرسانی‌ها و آپدیت‌ها در هر موضوعی وجود خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم که به پنج تغییر اساسی که در دنیای سئو در سال ۲۰۱۸ اتفاق می افتد نگاه کنیم.

نتایج غنی اینجا هستند

برگه نتایج موتورهای جستجوگر یا به اختصار SERP کاملا نسبت به چند سال‌های اخیر فرق کرده است. امروزه ما در این صفحه بیشتر مواردی مانند «نتایج غنی» را مشاهده می کنیم. این نتایج مانند ستاره‌های رتبه‌دهی، زمان و تصاویر جزئی نمایش داده می‌شود.2

سئو

در سال ۲۰۱۸ به نظر می‌رسد که نرخ و تعداد نتایج غنی همواره از سال‌های قبلی بیشتر شود. این میزان به دلیل پیاده‌سازی داده‌های ساختاریافته در وبسایت است، اینگونه ساختاربندی باعث می‌شود که وبسایت‌ها نتایج غنی بیشتری تولید کنند.2

پنهان نشوید، نتایج دریافتی که در حالت کلاسیک به مخاطب داده می‌شود هیچوقت با این نوع از نتایج قابل مقایسه نیستند، اینگونه از نتایج باعث می‌شوند که نرخ کلیک‌های وبسایت شما افزایش پیدا کند و در نهایت میزان مخاطبین شما بیشتر و بیشتر شود.2

برای راهنمایی در این مسیر گوگل ابزار آزمایشی را ایجاد کرده که با استفاده از آن می‌توانید مشاهده کنید که وبسایت شما چه میزان برای نتایج غنی واجد شرایط است.